ہم سمجھتے ہیں کہ پچھلے کچھ ہفتے آپ اور آپ کے کاروبار کے لئے ایک پریشان کن وقت رہا ہے۔ صرف ڈلیوری کھلی ہونے کی وجہ سے کاروبار کو برقرار رکھنا مشکل ہوگیا ہے

کوویڈ کے دوران فوڈ انڈسٹری کی مدد کرنے ک لیے ہم ایک ملک بھر مہم #DeliveryONHai کا آغاز کر رہے ہین تاکہ موجودہ صورتحال کے بارے میں آگاہی حاصل ہوسکے اور ہماری مقامی برادری سے تعاون کی حوصلہ افزائی ہو۔

اس مہم میں کھانے والوں سے گزارش ہے کہ وہ ہر ہفتے کے آخر میں اپنے پسندیدہ ریستوراں سے کھانے کا آرڈر دیں اور  #DeliveryONHai ٹیگ کے ساتھ اپنے کھانے کی تصویر یا ویڈیو سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ خیال یہ ہے کہ ہر ہفتہ زیادہ سے زیادہ لوگ اپنے مقامی ریسٹرانٹس اور ایک ایسی اینڈسٹری کی حمایت اور خوشی منانے کے لئے جمع ہوں جو ہزاروں افراد کو روزگار فراہم کرتی ہے۔

پہلا آفیشل ‘آرڈر ان’ دن ہفتہ 9 مئی کو ہوگا۔ آپ اس کی تیاری کیسے کرسکتے ہیں یہ یہاں ہے:

  • اسے مشہور کریں:

پیغام اور پوسٹ سوشل میڈیا پر پھیلائیں جو آپ کے صارفین ، دوستوں ، اور فیملی کو ہفتے کے آخر میں #DeliveryONHai  میں شرکت کے لئے حوصلہ افزائی کررہے ہیں۔ آپ استعمال کرنے کے لئے تیار مہم ڈیجیٹل اثاثوں کو اس لنک سے ڈاؤن لوڈ کرسکتے ہیں یا کچھ اپنے برانڈ کے لئے ڈھال سکتے ہیں

  • ہر ہفتہ کو:

صارفین کے تمام مشمولات (انسٹاگرام / فیس بک پوسٹس اور کہانیاں) کو دوبارہ شیئر کریں جس میں آپ کے ریسٹورانٹ کو ٹیگ کیا گیا ہے۔

  • دہرائیں:

 یہ صرف آغاز ہے 😊

آئیے ، سب مل کر آئیں اور ہفتے کے دن کو قومی ’آرڈر‘ بنائیں!

یہ ہم سب کے لئے ایک چیلنجنگ اور بے مثال وقت ہے ، لیکن ہمیں یقین ہے کہ ہماری برادری اور یکجہتی اس بحران کا پائیدار پیغام ہوگی۔ اس میں ہم سب ایک ساتھ ہیں!