شیف پال ہیگ الحبتور گروپ میں ڈائریکٹر آف کلینری ہیں اور ۳۸ ریسٹورینٹس کی نگرانی کرتے ہیں۔ تو جب بات آتی ہے بے شِکَن سروس آپریشنز کی، انہیں ایک دو چیزوں کا پتہ ہے۔۔۔

جذبے کے ساتھ کھانا پکانا

ہمیشہ دل سے کام کریں۔ اپنے مہمانوں کو وہ چیز پیش کریں جو آپ خود کھانا چاہیں۔ میں اپنے شیفس کو بتاتا ہوں کہ: "کیا آپ کھانا اُسی جذ بے سے بناتے ہیں جس جذبے سے آپ کھانا کھاتے ہیں؟ اگر نہیں تو اسے کچرے میں پھینکیں اور پھر سے تیار کریں۔"

Chef Paul Hage serves it up

وقت بچانے کی ترکیبیں استعمال میں لائیں

تیاری کا ایک حصہ معیار اور سیزننگ ہے۔ تازہ ہڈیوں کو اُبال کر اسٹاک تیار کرنے کے لیے کچن میں گھنٹوں کا وقت درکار ہے۔ جُس ساس، ڈیمی گلیس یا بیف اسٹاک پاؤڈر کا استعمال کم وقت میں آپ کے کھانے کو تازگی، اور ایک بھرپوراور اصل ذائقہ فراہم کرتا ہے۔

Chef Paul Hage serves it up

اپنی غلطیوں سے سیکھیں

ایک بڑی تقریب کے لیے سروس سے دس منٹ قبل ہمیں اس بات کا علم ہوتا ہے کہ سلاد چلر کے بجائے فریزر میں رکهی ہے جس کی وجہ سے وہ پتھر جیسی سخت ہو چُکی ہے۔ پندرہ منٹ بعد ہم نے نئی سلاد تیار کرلی۔ حادثات ہوتے رہتے ہیں، ان سے کیسے نمٹا جائے وہ تجربہ اور تربیت سکھاتی ہے۔

Chef Paul Hage serves it up

حوصلہ برقرار رکھیں

کچن میں کام کرنا بہت مُشکل کام ہے۔ پر جب آپ کوئی نئی تکنیک سکھائیں، کسی شیف کو کوئی ترکیب دکھائیں، اپنے تجربے کی بات بتائیں، نئے آلات کا استعمال سکھائیں، اس سے حوصلہ افزائی ہوتی ہے۔ ہمیشہ اچھے کام کی تعریف کرنی چاہیے؛ ایمپلائی آف دا منتھ کا انعقاد حوصلہ افزائی کا اچھا طریقہ ہے۔

Chef Paul Hage serves it up

سروس کے بعد کا پوسٹ مارٹم

سروس میں چھوٹی غلطیوں کے بارے میں بات کرنے کا وقت نہیں ہے۔ سروس کے بعد ہاتھ ملائیں، کافی پیئیں اور سروس کے دوران کیا ہوا، اُس کے بارے میں بات کریں۔ بات چیت کریں، نوٹس لیں، سیکھیں اور بہتری لائیں۔


کیا آپ بهی کوکنگ کرنا چاہتے ہیں؟ شیف پال کی کوئی ذائقہ دار ریسیپی آزمائیں: چکن بریانی یا روسٹ چکن۔