روایتی کھانے زیادہ تر سبھی بوفیٹس کا مرکز ہوتے ہیں۔ لیکن جب گاہک باہر کھانے جاتے ہیں تو وہ نئی چیزوں کا تجربہ کرنا پسند کرتے ہیں اور رمضان اس سے اِستثنا نہیں ہے۔ اب ہم آپ کو یہ مشورہ نہیں دے رہے کہ آپ اپنے سب سے زیادہ مقبول پکوانوں کو ایک طرف کردیں یا اپنے مینو کو الگ دکھانے کے لئے مہنگے اجزاء پر بجٹ اُڑا دیں، بلکہ روایتی کھانوں میں کچھ تخلیقی اور مزیدار موڑ لانے کا سوچیں۔ بٹلرز چاکلیٹ کیفے سے شیف منان کے پاس شروعات کے لئے آپ کی مدد کے لئے کچھ آئیڈیاز ہیں۔

باہر کریں: اپنی مدد آپ کے تحت والے اسٹارٹرز کی بہت بڑی مقدار کا مطلب ہے کہ گاہک افطار کا پہلا حصہ اکثر قطار میں کھڑے کھڑے گزار دیتے ہیں!

اندر کریں:  اسٹارٹر تھالی رمضان میں مل بانٹ کر کھانے کے احساس کو اجاگر کرنے کا اچھا طریقہ ہے۔ اسٹارٹرز کو پلیٹ میں ترتیب دیں جو 3 یا 4 مہمانوں کی ضرورت کے مطابق ہو اور اسے کھانے کے لئے میز پر رکھیں۔

باہر کریں: بھاری، تیل یا نشاستے سے بھرے ہوئے پکوان جو گاہکوں کو غیر آرام دہ یا بھاری پن محسوس کرائیں۔

اندر کریں: روایتی پسندیدہ کھانوں کو ایک صحت مند تبدیلی فراہم کریں، لیکن اس بات کو یقینی بنائیں کہ وہ دلکش اور خوشگوار ہوں۔

شیف کی تجویز: اگر تل رہے ہیں تو تیل کی مقدار کم رکھیں یا صحت مند تیل کا انتخاب کریں جیسے کہ زیتون کا تیل۔

مکھن یا کریم پر مبنی سالن کے لئے، دودھ والے اجزاء پر ہلکا ہاتھ رکھیں اور سالم اناج سے بنی چپاتیوں کے ساتھ پیش کریں۔ 

باہر کریں: وہی زیادہ استعمال کی گئی تراکیب یا فراہم کردہ میٹھے کے ساتھ محفوظ کھیلیں۔

اندر کریں: روایتی اجزاء اور میٹھے میں تبدیلی بھردیں جیسے روایتی اطالوی کلاسک کو جدّت دیں مقبول اجزء کے ساتھ۔

باہر کریں: روایتی میٹھے اور شربتی مشروبات فہرست میں سب سے اوپر نہیں رہے کیونکہ اب گاہک ہلکے مشروبات تلاش کرتے ہیں جو پینے کے بعد کم میٹھا ذائقہ دیں۔

اندر کریں: تازگی بخش مشروبات جیسے کنور لائم سیزنگ سے تیارکردہ منٹ لیمنیڈ ۔ اپنے عام لیمنیڈ کو منفرد انداز دینے کے لئے دوسرے پھلوں کی مدد لیں۔