کوئی بھی برطانوی روسٹ مناسب سائڈ ڈشز کے بنا نامکمل ہے۔ کچھ سائیڈ ڈشز کو چند سادہ سے اجزاء استعمال کرکے ایک نیا رنگ دیں۔

یورک شائر پُڈنگ

آپ کے یورکیز کو منفرد بنانے کے لیے کچھ اضافی اجزاء مدد دے سکتے ہیں جس سے اس میں چار چاند لگ جائیں گے۔

  • چیڈر، بلو چیز، پارمیزان۔۔۔ ان میں سے کسی کی بھی چٹکی بھر آپ کی یورک شر پُڈنگ کو ایک نئے لیول پر لے جائے گی، اور آپ کے کھانے والوں کو ایک چیز بھرا سرپرائز دے گی۔

یورک شائر پُڈنگ

01:03

شیف کی تجویز: شیف ٹونی جارڈیلا، پیری اور بلیک ویلڈرز اوریجنل سموک ہاؤس کے شیف ڈے کُزین تجویز دیتے ہیں کہ ہول گرین مسٹرڈ یا انگلش مسٹرڈ پاؤڈر کے ایک یا دو ٹیبل اسپون اور تازہ تھائم کے گُچھے سے فائری بائیٹ شامل کریں۔

کول کنن

ببھرپور، کریمی اور ذائقے دار ایک واحد طریقہ ہے اس میشڈ پوٹاٹو اور کیبج مکس کو بیان کرنے کا۔ سکالینز، دودھ اور پگھلا ہوا مکھن اس کو توازن بخشتے ہیں۔

  • آلو کی جگہ پھول گوبھی اور بند گوبھی کی جگہ کیل سے اس ڈش کو ایک صحت مند شکل دیں۔

کول کنن

00:44

آلو

بیک کیے ہوئے، اُبلے ہوئے، کٹے ہوئے، میش کیے ہوئے اور روسٹ کیے ہوئے۔۔۔ یہ نشاستے سے بھرپور سبزی کئی برطانوی کلاسک ڈشز کا اہم جزو ہیں۔

  • ہیسل بیک آلو میں یقیناً پلیٹنگ کی کشش ہے۔ آلو کو سلائس کریں، پنکهے کی شکل میں کاٹیں یا کالی لہسن اور چیڈرسے تہہ بنائیں اور خستہ اور ٹینڈر ہونے تک پکائیں۔

گاجر اورپار سنپ۔

برطانوی روسٹ کهانے والے ان زمینی سبزیوں کے بغیر روسٹ کهانا کم ہی پسند کرتے ہیں۔

  • سبزی کو معمولی سے شہد اور اسپائسی بلو چیز، جیسا کہ سٹیلٹون، کے ساتھ ملائیں اور اس کلاسک سائیڈ ڈش میں میٹھا اور نمکین ذائقہ نمودار کریں۔

ببل اور اسکوئیک

روایتی طور پر یہ بچی ہوئی سبزیوں سے بنایا جاتا ہے۔ میش پٹیٹو ہر چیز کو ساتھ رکھتے ہیں اور مکس کیا ہوا بیٹر مولڈ میں ڈال کر چھوٹے کیک کی شکل دے کر پین میں فرائے کیے جاتے ہیں۔

  • اس کلاسک میں جان ڈالنے کے کئی طریقے ہیں، ایک لوندا (dollop) ھورسریڈش سوس آزمائیں یا آلو کی جگہ شکرخندی کا استعمال کریں۔

شیف کی تجویز: شیف ٹونی کہتے ہیں کہ اسے ایک اسپائسی ٹوئسٹ دینے کے لیے اس میں تهوڑا سا کری پاؤڈر اور ہلدی شامل کریں۔

اپنے ساتهی شیفس کی طرف سے باقاعدگی سے تجاویز اور مشورے حاصل کرنے کے لیے ہمارے نیوزلیٹر کے لیے سائن اَپ کریں.