کیا آپ برطانوی مینو تیار کر رہے ہیں؟ ٹونی جارڈٰیلا، پیری اینڈ بلیک ویلڈر اوریجنل اسموک ہاؤس کے شیف ڈے کُزین، ہمیں بتا رہے ہیں کہ عوام کو کونسی کلاسک ڈشز پسند ہیں۔

کاجون چکن ایگز بینیڈکٹ

ناشتے کے لیے ایگز بینیڈکٹ پسندیدہ ہے، دوپہر کے کھانے یا پورے دن کسی بھی وقت کے مینو کے لیے۔ آپ ٹرکی بیکن کو کاجون چکن سے بدل کر اسے ایک مسالے دار اپ ڈیٹ دے سکتے ہیں۔


کھانے پکانے کی تجویز: پپریکا، کائینے پیپر، نمک اور کنور چکن اسٹاک پاؤڈر کے ساتھ چکن کے لیے خشک مسالہ تیار کریں۔ سیزننگ کے لیے کاجون چکن اورتھوڑا ٹوباسکو استعمال کرتے ہوئے ہولینڈیز سوس کو بھی بہتر بنائیں۔

روسٹ بیف ہنی گلیزڈ پارسنپس، مکھن لگی ہوئی گاجر، چیسٹ نٹ بروسل اسپراؤٹ، بڑے تنے والے بروکولی فلوریٹس، روسٹ کیے ہوئے آلو اور یوک شائر پُڈنگ

ٹینڈر روسٹ بیف سائیڈزاور براؤن گریوی کے ساتھ ہی ایک واحد بہترین پیش کرنے کا طریقہ ہے۔


سرونگ کے لیے تجویز: سلائس کیا ہوا گوشت اور اُس کے اوپر گریوی ڈالی ہوئی۔ سائڈز رکھیں اور بہت ساری گریوی تاکہ کھانے والے خود آرام سے اپنے مطابق اُٹھائیں۔

کولی فلاور چیز/پھول گوبی والا چیز

پکانے کی تجویز: ایک گہرے ذائقے کے لیے پیاز اور لیک کے ساتھ کچھ چکن بولیئن کے ساتھ پکائیں۔ مزید بہتر بنانے کے لیے اس میں میں ادرک کا استعمال کریں اور نٹ میگ کی چُٹکی اگر آپ پارمیسان چیز کا استعمال کر رہے ہیں۔

اسٹیک اور کڈنی پائے

پائے ۔ میٹھا اور خشک ذائقہ برطانوی کُزین کا ایک اور اسٹینڈرڈ اور کچھ اتنے مشہور ہیں جیسے اسٹیک اور کڈنی۔ ایک دلک ش اور مطمئن کُن ڈش کے لیے میش، مٹر اور گریوی کے ساتھ سرو کریں۔ .

پکانے کےلیے تجویز: ایک بہترین اسٹاک جو ذائقے سے بھر پور ہے، اُسے بنانے کے لیے بیف اسٹاک پاؤڈر، براؤن گریوی، ہول گرین مسٹرڈ اور ٹماٹر کی پیسٹ کو ملا کر بنائیں۔.

چپچپی ٹوفی پُڈنگ

برٹش کُزین پُڈنگز بنانے میں مشہور ہیں اور یہ اُن میں سے ایک بہترین ہے۔ چپچپا، اعلیٰ اور لذت بھرا۔ سموتھ کارنش آئس کریم کے ساتھ سرو کریں۔


پکانے کے لیے تجویز:ڈارک اور لائٹ براؤن، بٹر اور کریم کے ڈیش کے ساتھ شوگر کو مکس کر کے گاڑھا ٹوفی ساس بنائیں۔ مزید مٹھاس کے لیے وائٹ شوگر شامل کریں۔

مزید لذیذ ڈش کی تجاویز کے لیے، ہمارے نیوزلیٹر کے لیے سائن اَپ کریں.