04:27

سفید چٹنی/وائٹ سوس (بیچمیل)

اگر آپ یہ ہلکی، تقریباً مائیلڈ ٹیسٹ والی سوس بنا سکتے ہیں، تو آپ کے پاس سرسوں کی چٹنی سے لے کر لابسٹر کے لیے مہنگی کارڈنل سوس تک ہر چیز کے لیے ایک بیس ہے۔ طریقہ جانیے اس ویڈیو میں۔

02:00

مورنے

جانیے شیف ووسی سے کہ بیچیمل(وائٹ سوس) میں صرف پنیر ڈال کر آپ باورچی خانے کا یہ لذیذ ڈش بنا سکتے ہیں۔ بیکڈ پکوان جیسے لازانیہ یا موساکا کے لیے یہ مثالی ہے۔

04:32

ویلووٹ

ایک اور بیس سوس جیسے نارمنڈی، مشروم اور دیگر بہت سی سوسز میں تبدیل کیا جا سکتا ہے، لیکن یہ گوشت یا مچھلی کے لیے مخملی اجزا بھی ہے۔ آپ اسے چکن، ویل یا – جیسا کہ اس ویڈیو میں – فش اسٹاک سے بنا سکتے ہیں۔

04:02

ریڈ وائن سوس

عام طور پر سٹیک یا گرلڈ گوشت کے ساتھ پیش کیا جاتا ہے اور آپ کے ریستوران کے بہت سے مہمانوں کے لیے بہترین انتخاب ہے۔ جانیں کہ کس طرح ایک بھرپور، متحرک کمی حاصل کی جاسکتی ہے۔

02:30

سالن کی چٹنی/کری سوس

اس میٹھی اور مصالحہ دار چٹنی کو تیار کرنے کے لیے شیف ووسی کے طریقہ کار پر عمل کریں۔ انگریزوں اور آئرش لوگوں کی پسندیدہ سوس جو اسے چنکی چپس پر ڈالتے ہیں، اسے سبزیوں اور گوشت کے ساتھ بھی پیش کیا جا سکتا ہے۔

03:26

ٹماٹر کی چٹنی/ٹوماٹو سوس

ایک پیشہ ورانہ شیف کو پاستا ڈشز، سمندری غذا، گوشت، پولٹری اور سبزیوں کے لیے آزمایا ہوا، ٹوماٹو سوس کی ترکیب کی ضرورت ہوتی ہے۔ اس سوس کو کوئی متبادل نہیں۔

01:59

پیسٹو

یہ سوس عام طور پر پاستا پر استعمال ہوتی ہے۔ تلسی، پائن نٹس، زیتون کے تیل اور لہسن کے امتزاج سے اسے اپنے باورچی خانے میں تیار کرنے کا طریقہ جانیے۔

03:05

سالسہ

عام طور پر چٹنی سے زیادہ مصالحہ جات یا ڈپ کے طور پر استمعال ہونے والی یہ سوس دنیا بھر میں بہت سی مختلف حالتوں میں پائی جاتی ہیں۔ لیکن ایک آسان پھل یا کلاسک ٹماٹر سالسا - جو کے بوفے اور سلاد کے لیے بہترین ہے-کےطریقہ کار کے لیے یہ ویڈیو دیکھیں، ۔

Home
ریسیپیز
شاپ
کارٹ
Menu