02:20

1. کس چیز کو فروغ کیا جائے

کچن کے عملے اور فرنٹ اف ہاوس عملے کے درمیان بریفنگ اہم ہے۔ اس سے آپ کو یہ سمجھنے میں مدد ملتی ہے کہ شفٹ کے دوران کیا پیش کرنا ہے۔ اپنی سروس کی پیشکش کو بہتر بنانے کی مختلف تجاویز کے بارے میں جاننے کے لیے یہ ویڈیو دیکھیں۔

02:52

2. کب فروغ کرنا چاہئے ہے۔

آپ کو پچ ڈالنے کے لیے ٹیبل کے موڈ کو سمجھنے کے قابل ہونا چاہیے۔ اس ویڈیو میں ہم صحیح وقت پر بہترین سفارشات دینے کے قابل ہونے کی نشانیوں پر بات کرتے ہیں۔

01:29

3. فروغ کرنے کا طریقہ

اس ویڈیو میں ہم بات کرتے ہیں چند مصنوعات کو فروغ کرنے کے بہترین طریقوں پر اور ان کو کھانے کے کس مرحلے پر پیش کرنا ہے۔ یہ جاننے کے لیے دیکھیں کہ میز کے موڈ کو کس طرح پڑھنا ہے۔

02:36

4. ایک اور وزٹ حاصل کرنا

واپس آنے والے مہمان ریسٹورانٹ کے لیے بہت قیمتی ہوتے ہیں۔ یہ ویڈیو ہر واپس آنے والے مہمان کو تسلیم کرنے کی اہمیت کو ظاہر کرتی ہے اور دکھاتی ہے کہ آپ نئے مہمانوں کو کس طرح باقاعدہ بنا سکتے ہیں۔

01:31

5. اہم پیشکش

اپنے مہمانوں کو تجاویز دینے کے لیے، یہ جاننا ضروری ہے کہ آپ کی پیشکشیں کیا ہیں۔ یہ جاننے کے لیے کہ آپ کس طرح اہم پیشکش کی بہترین طریقے سے تجاویز کر سکتے ہیں یہ ویڈیو دیکھیں۔

Home
ریسیپیز
شاپ
کارٹ
Menu